Wednesday, March 11, 2009

Ühe kõrtsi tagatoas...

...Kogunevad kolmapäeviti pokkerihuvilised cashi pelama. Seekord 14 mängusõpra jagatuna 2te lauda. Hilinejane võtsin istet lauas, kust varasem mängukogemus kahega. Teistest olin kuulnud jutte kui headest mängijatest ning seetõttu otsustasin esialgu neid vältida. Buttonil sain 46s ja ühinesin eelneva limpijaga. Blindid vastupanu ei osutanud ning kolmekesi kohtasime flopis A35, mis andis mu lahtisele reale ka masti ja mastirea outsid. BB chekis ja minule eelnenud limpar laksas 20 chipi lauda. Tõstsin kohe 60 peale, blind väljus kiirelt ning donk limpar pidas oma kätt paremaks ning tegi pedeliigutuse. Callisin 120 peale tõstetut panust ning turni tuli 7. Uskumatu kaart kui arvestada, et see andis kellelegi seti ja kellelegi nuts rea. Setipoiss vajutas 150 ning mina vastasin homolükkega. Kolmiku kindel soov ja tahe oli oma nööbid sisse lükata, mida ma rõõmuga callisin. River ebaoluline ja mina kolmandal käel pea duublis. Tõotas tulle meeldiv õhtu...

Peagi olin teises lauas, kus mängiti lisaks holdemile pineapleit ja pl omahat. Eriti kaart ei jooksnud ning stack tiksus 800-1000 vahel. Eelmises lauas tühejdatud donk liitus meie mitmekesise pokkeri lauaga, et veelkord saada tühjendatud. Ent, ükskord pineapleis... Sai sitaauk JQ4 ja vastasteks AAx ning 1010x. Preflop sai pot pocketi poistel koos limparite karistamisega 120-130 kanti veetud. Donk, midagi halba aimamata callis iseenesest mõista kõike. Järgmisele tänavale sadas 444 ja UTGs asuv donk pani 75 beti. AA tõstis 225 peale ja 10ned läksid veidike pomisedes mucki. Gunnialune callis, turn K saadetuna checkidega. Riveris K ning 4poiss (huvitav, kas ta pani flopis J või Q maha?) sai oma järelejäänud nupukesed välja käidud, ca 250 teisi oligi. AA mõtles....ilmselt mõtleks siianigi kui kärsitud kaasmängijad peale poleks käinud ning callis sitaaugu maha. Peagi peale donki duubeldamist tegi keegi jobu jälle seda kuradi pineapleit. Sain JJ6s. Täisõginud donkiga läks jagelemiseks juba preflop, ent kuskil saime kaubale ning vaatasime floppi. Flopis ootas 679, mis andis mulle mastitõmbe ja ülepaari. Sitaauk laksatas päris valusalt ning mina vajusin mõttesse ja mõtlesin, et juu tal siis vist mingid QQ võibolla isegi KK on, ent jube vahva oleks siis ju üks J maha visata ja mast kätte saades poiss tühjaks teha. Njah, turni tuli J ja veelgi valusamat betti callides vaatasin kuidas riverisse 7 tuli. Perse. Kui nüüd meenutada ta riveri betti, siis tavaliselt teevad donkid seda nurjunud mastitõmbe järel, mistõttu oleks pidanud oma suurima paariga vist isegi callima. Olin aga pettunud oma vales otsuses ja foldisin nukralt. Perse!
Omaha kroonimata donkkuningas a.k.a. kõrtsmikuhärra säras jälle oma kõige mõnusamas runnerrunner valguses. Mänguks siiski holdem, minul AA, tal A9 ja tänaval kohtasime 89J, panin 60sesse potti 50 lisanööpi ja õllene donk callis. Turn Q ja mast koos ohtlikult reale sarnasega lauas, ent donkil ei muud midagi kui mastitõmme ja lükkab nupud sisse. Mõtlen...tra.... Pot mingi 160 ja tal ca 140 oli, peab callima. Kõrtsmik tõmbas oma sitase amsti riverisse ja tegi mul meele pisut mõrudaks. Ent peab meeldima, sihukesed ju toidavad.

Igatahes lõpetasin mängu 820 eegu ja peavaluga. Ma vist ei oska neisse kolmapäevadesse enam õigesti suhtuda. Peaks vist rohkem rõhuma õllele ja funnile kui pokkerile. Aga ilusat mängu tahaks, netis ju vaid donkid sendilaudades ongi....

No comments:

Post a Comment