Wednesday, March 4, 2009

Kolmapäev on cashi päev

Täna sai pihta eriti fishise lauaga. Mõned kodanikud harrastavad preflop tõsta A10 o 25xBB. Olles täielikult card dead ja enamuse oma stackist kaladele söötnud (mudugi otsustas max oma lambi ässaga mind bluffida....ja tra mulle see AJ ei istu väga fullringis...A ja K tulid maha ka... pea aegu võiks kiita seda gayd selle bluffi eest, ent tegelikult mõtlesin üle, sest sitaauk pidi minu betile flopil respecti andma, mitte turnil käppelt idiootset summat bettima ...tglt oli ultra gay bluff ja nupud oleks pidanud insta olema selle peale....see on see kui respecti annad igale geoloogile), callisin siis seda A10o oma QK ja mulle meeldiks neid mäletada samast mastist olnuteks. Sain pihta ja kokkukuivanud stack sai turgutust. Ent mitte kauaks, sest luckbox geoloog no 1 härra L pidi auku rea või masti või kurat teab mis ostma....Järgmisel käel yks nendest pf 25xBB panijattest ja mängijaid alatasa ALL IN panevate kodaniku vastu sai J9 suitediga all inni mindud. Callis mu ca 3,5 betti K9 o-ga. Flop x....J!!!!!! ja arvata on, et K. Turn otseloomulikult K ja mängu jätkamiseks võlakiri tuli võlakiri väljakirjutada. Nii kui nupud sain, leidsin 33 ja callisin mingit 4betti. Callijaid jagus kõvasti ja max da donk buttonilt v õi co-lt pidi nuppe lükkama. No ja millega ikka saab üks überdonk lykata kui mitte AQo. Pot oli mudugi ca 80, max 100 ja tema all in oli mingi 500. Järgnes call ja mina pidin oma pisikesed vaprad flopis setiks ja riveril majaks muutuvad poiskesed maha panema...Tra, et ma enam tiltis polnud, oleks saanud väikse kolmekordse rollercoasteri. Nahhui, ei saanud siis mulle floppi näidata. Kuskil hiljem sain A4, aga ma ei julgend callidagi, sest must vasakul istuv luckboxil oli midagi tursat käes ja ma olin 100% kindel et tõstab. Sitaauk otsustas mudugi viimasel hetkel calli kasuks oma QQ-ga. igatahes flop oleks olnud mulle 2 paari ja river maja, pot viidi vast mingi 200 kanti. Oleks ma seal olnud, oleks QQ pigistand riverini ja seal ka calli saanud, sest ega too vend ennem maha poleks pannud. Igatahes ükski muuv ei töötand ja punapäine donk callis oma piiritus rumaluses ja bettis suures lootuses mind bluffida...Igatahes lasin käes sulava stackiga jalga selleks korraks... Eks tule paremaid kolmapäevi. Luckbox oli mudugi müstiline tegelane täna, mingi 500st 2500-3000 peale. Peab meeldima see pokker.

Netist ja omahast. Noh, sain PTOmaha tööle ja avastasin, et olen eriline fish ja donk nagu kõik teised sendiliimidis. Asusin mängu trackeriga parandama ja endale sobivat otsima. Kooliraha on makstud juba nüüdseks parasjagu ja vaikselt hakkab asi käppa saama. Kuna praegu bustoks minemise äärepeal, siis tiksun kõige madalamas limiidis, milleks on PL2. Fak, tra, nahhui. Motivatsioon on kerge kaduma ja PT diagnoosib mind tight-passive/passiviks. A no nende fishide vastu muudmoodi vast ei saagi. VPIP on ca 25, PFR 10 ja AGR on 2,4. Ehk siis natuke liiga vähe agro olen, samuti peaks ilmselt VPIP madalam olema, sellega praegu tegelengi. Aga noh, keskmiselt 0,5 daalased potid pole eriline motivatsioonisüst. Ilmselt teen väikse deposiidi järgmisel nädalal, et vähemalt PL5-s tiksuda, seal üllatab vahest ikka 10 daalaseid giga potte teiste sekka. PL10t ja PL25-t olen ka külastanud. Tase väga ei erine, ainult et suckoudid on tunnetavamad. Nimelt, sain AAQ9 doublesuited ja positsioonist. Pot limparitele otsa ja üks (!!) call tuli. Flop 810J ja mulle nuts rida ja nuts mastitõmme ka taga taskusse...No callijal oli bottom set koos 9 ja 7ga...No sitaauk pani poti, ma pot otsa, nagu munn ei saaks vittu mitte millestki aru paneb uuesti poti. Tra, all in, turn blank ra riverisse säras 10. Kuradi debiilik rsk, see sama värdillo oli ennem mingi runnerrunner suurema rea saanud minu pot-pot raise callides...Fak sellised luckbox sitaaugud ajudeta värdillod on nii munnid ja tiltiajavad....Njah, saaks selle krdi bankrolli 300 peale, paneks sihukestele lühidalt "nh" ja "does your mother know her son is a retard?" ning rebuy kuni sitaaugu viimengi sent on minu taskus. Oeh, nüüd sai tilti välja elatud...Igatahes loodan omahat biitima hakata ja mõne kuuga PL50 tasemele rahulikult tiksuma jõuda.

4 comments:

  1. sa donk nigunii ei jõua mingi PL50 peale. donkad oma raha maha - kui mitte netis, siis werkus 4 sure!

    ReplyDelete
  2. tglt? täiesti andetu ja lootusetu pokkerimängija v?

    ReplyDelete