Sunday, March 22, 2009

taevas tule appi

Lihtsalt ei ole võimalik, et kogu aeg sajab bad beate ning ei midagi muud. AA vs JJ, KK vs 99, 88 flopis 8, ikka kaotab. Kõik käed kaotavad. Tra ma ei tahagi enam kaarte, tahan optilisega vinti! No kuda saab olla nii rigged see pask? Tra see netis mängimine on live mängud ka ära nussind!

Positiivne on mudugi see tilti kontrollimine, sest peale suckouti ma tunnen ennast hästi ja mängin oma mängu edasi. Mudugi kui sama kodaniku käest jälle suckoudi saan, siis tuleb blogi kirjutama hakata. Nimelt, Kanada resident härra debiilik luckboxile jagati UTG-s JJ, mina sain buttonilt AA. Flop oli ilus 78A. Ja ma isegi ei mõelnud aeglaselt mängida, paugutasin kohe 3/4 potti, tema tõstis minimaalselt üle. Vastasin samaga, callis. Turn 10. Panin juba poti suuruse panuse, callis. River 9. Lajatas nööbid sisse. Sajatasin chatis ja neadsin seda sitaauku maa alla. Pot oli 38 daala ja tema viimased kopkad lisasid sinna veel 4 daala. VITTU! RAISK! TÜRA! callisin sita maha. Rebuy ja järgmine käsi sain 99. Kanada onu õnnistati A8o-ga. Flop 910K, ning ärtu mastitõmme. No võibolla pisut tõesti tildist aga siiski rohkem selle idioodi fishi pärast kütsin flopis nööbid sisse. Insta call!!!! Saad aru, sitaauk callib isegi mõtlemata mu maha ning tõmbab järgmise tänavatega omale runnerrunner masti....Kust selline luckbox võetakse? Kuidas saab enda luckboxi niivisii täis laadida? Ilmselt ei saagi, netipokker on lihtsalt nii kuradi rigged! Kui ma kunagi peaks mingid Kanada pokkerimängijat kohtama, siis insta saab lõuga. VITTU! Ja niivisii on juba olnud poolteist nädalat, eile vist sain mingi 10 daalaga kasumisse. Ma ei julge praegu vaadata aga pakun, et mul 6-7 buyinni on järel. Täiesti putsis. Üldiselt, grindimine vist pole minu jaoks ning pean oma "nullist nl1000sse" projekti läbikukkunuks tunnistama (siiski viimase rolliga annan oma parimat mängu ja viimase proovi) ning tegema Pokerstarsi korraliku reloadi ja siirduma PL omahat ja väikestviisi turniire mängima... Neti holdem on ikka jube ajunuss! Oot, siiski, lõpetuseks midagi originaalset - A see ongi pokker! (mingu putsi see pokker, chess.com-i minek)

No comments:

Post a Comment