Tuesday, March 10, 2009

Action!

Kusagil pokkeritiigis asub tilluke saar nimega Actionpoker. Juhised koos 40$ taskurahaga andis Bankrollmob. Nõnda ma sinna trafiku ja laudateta saarele randusin, teadmata, mis seisab ees või mida kuradit ma sealt üldse otsin. Õige jah, lootsin leida omahaparadiisi, ent paraku on see saare osa hüljatud. Parematel tundidel 2000+ külastajaga maailmast kõrvalejäänud mängupõrgus võib õnne otsida holdemi laudades. Njah, laudu napib ja soft on pask aga enamuses Kanadast pärit pokkerituristid on õite magusad suupalad pisikesele wannabe haile. Leidsin ennast 6max NL6 ja NL10 ning Fixed20 lauast. Minu 40$ varanatuke kasvas õhtuga (ca 4 tundi 3-4 lauda) 120 peale. Järgnevate päevadega võis hiiglasliku 190$ rahahunniku otsast helgemat tulevikku silmata. Siis algas allakäik, sest nädal lõppes ning suured isad pealinnast austasid maakaid külaskäiguga, mis lühidalt tähendas pidu. Ka nädalavahetus peab lõppema, seekord siis ei millegi ebatavalise - pohmelliga. Pokker ja pohmell pole sõbrad - olen seda lugematuil kordadel täheldanud (nüüd on see üles kirjutatud, ehk õpin). Pohmellis pokker toodab mühinal töötava luckboxita süvenevat tilti. Otsustasin õhtul wannabe haina 1000$ garanteeritud turnalt (wRB) osa võtta. Registreerus vist ca 40 inimest, niiet eeldasin, et jõuan muretult rahasse. Esimesel veerandtunnil duublisse, tiksus veel lisagi, sest auväärsed Kanada härrad limpisid ja callisid kogu aeg kõigega kõike. Siililegi selge, et põhjuseks rebuyide olemasolu ning kõrgem elatustase. Igatahes hästi elav pokkeriturist callis mu JJ mingi 86o-ga kui eelnevalt terve laud limpis ja ma panin pisikese 3bet+iga limpija eest. Igatahes, floppi vaatasime 3kesi ja letti laoti 86J. Rõõmus turist laksatas tagasihoidliku poole panga jagu nööpe ning mina täiendasin teda, pannes ühe pedeka otsa, mida ilmselges võiduveendumuses calliti. Turn oli 8 ning ka mina mõtlesin muhedalt tunni lõppu ootama jääda, sest stack peaks peale poti mahavõtmist olema paras, et peale rebuy perioodi lollidega jagelema hakata (mingi 5-6 olid väljas ka). Jah, te kahtlustate õigesti, riveris saäras 8 ning hoopis mina pidin rebuy tegema. Igatahes pohmell tegi mu tildiga kohe double up ning suckoudi tunne oli tavalisest suurem. Mängisin rebuy 10 minutiga maha. Vististi oli 12 bb-d järel kui sain AKo. UTG pani värdja beti, ise terve mängu vaid limpinud kõigega, KK ja 28ga. No arvata on, et insta nupud ja showdownile sain vastaseks 88 - coinflip! Ühelgi tänaval ma K-d ega A-d ei kohanud ja 88 võitis. Õnneks ma enam rebuyd ei teinud vaid otsustasin cashis karjääri teha. Mnjah, suckoudid jätkusid ning pohmell tegi tildist monsteri. Öösel kell 4, mil viimaks suutsin veidikenegi mõistust leida, olin oma üüratult lühikese ajaga optimismi kõrgele karanud rolli 47$ peale hävitanud. Nõndaviisi asusin täna turistidega maid jagama, ning suutsin 85 peale tagasi jõuda. Miskid 100$ on ka boonust lahti tiksumas, esimesed 50 peaks varsti pärasl olema. Kurat, oli siis vaja!? Oleks täna 200 piirist üle ning tiksutaks lootusrikalt edasi, sest kõrgemates sfäärides tundub (NL100) umbes samalaadsete turistide rohke olevat.

Aga PLO? Noh, FTP bännis mu IP, kuna mul vist neid kontosid kokku 3 ja hetkel aktiivset enam kodust kasutada ei saa ning teised 2 lukus. Sain just Pokerstrategyst teada, et olin eelmise kuu eest 40$ rakebacki saanud(!). PL2, PL5 ja vahest harva PL10 mängivale on see ilmselgelt kui taevamanna, eriti kui just olingi plaaninud ca 50ga kontot turgutada. Nüüd pole seda vaja, mängida saan aga vaid tööjuures. Aga positiivne, sest eesmärk oligi jõuda kuhugi ilma ise sentigi investeerimata. Ja kül ma need FTP vennad ära blufin, lõdvalt! Perse. Homme on aga cashi päev.....

1 comment: