Sunday, March 1, 2009

Antsla Donkfest 2009

4 donki otsustasid nädalavahetuseks ülikoolilinna hüljata ja lõuna-eesti kuppelmaastiku vahele peitu põigata. Abiks oli sm. L. vanematekodu, kuhu 4kesi koos viina, õllede, chippide ja kaardipakiga sõidetigi. Ees ootas mõnus kõhutäis ja köetud saun.

Nagu donkidel viimasel ajal kombeks mängiti nl holdemi ja pl omahat, tundus, et omahat vist pisut rohkem. Algus oli paljutõotav, võtsin keskmisest väiksemaid potte salaja nagu varas ning olin juba pea duubeldanud oma stacki....Sm. L oli aga peale leili ja lumme sukeldumist kõhu alt munad välja tõmmanud ja avastanud Omaha (mida mina omaha regularina peaksin ju kõige enam biitima) ning selle maagilise "bet pot" fraasi. Ta hittis ka ikka sitaks, sest ega ma väga ei usu, et ta bluffida söendas ülemäära tihti. Igatahes kolmekesi üritasime teda karistada, ent tulutult ning ta stack kasvas pöördvcõrdeliselt sama kiiresti kui teistel vähenes. Karistusmoment koitis peale päikesetõusu hommikul kella 7 paiku. Sm.M. (eelneval käel just mind + poolelt - poolele viies oma nut flush vs minu second flush, mida ta alla pot bettidega mult välja meelitas) leidis endale 2 paari flopis, samuti sm.L. Vist pandi pot ja pot otsa, ning turn chekiti, ilmselt hommiku karguses kippusid munad poistel kõhu alla tagasi. riveril hittis M. oma nut straighti ja kurat seda teab, mida L hittis. Igatahes lükkas M poti otsa ( pakun, et see oli ca 500 kandis) ja L tegi peale eriti pikka mõtlemisaega calli...See lõpetas meie liiter viina ja kast õlut nõudnud saunaõhtu (lisamärkus: alkohol jagunes 3 vahel, sest arusaamatutel põhjustel üritab härra N läbi enese kainuse maailma parandada).

Ahjaa, härra N ja M leidsid, et buttonil on vaja 3bettida kogu aeg (mina siis vastavalt big ja small parasjagu). Asusin karistama, lükates 3bette otsa ja saades aegajalt ka calle, õnneks hittisin kuskile keskele flopis ja sain seal mängu lõpetatud. Tähetund saabus kui härra N buttonilt taas 3 beti lükkas ja mina omakorda talle otsa. Flop oli AQ ja ebaoluline, panin umbes pool potti ja sain gayraisiga pihta. Murelik N kontrollis nõndaviiisi oma A-d, callisin. Turn oli blank ja checkisin, tema järgi. River K ja lükkasin pea poti, jättes endale mingid riismed, mispeale N küsis, et allinni ei panegi v? Mul oli ainus mõte, et bluff on sellega pepus ja seal samas ka minu stack. Ent härra N oli siiski konksu alla neelanud ja tema A10 sellise boardil kahtlustas vähemalt QQQ või isegi KKK-d ning sain oma 55 siis foldinud härrale näkku visata ja tema tuju veits kreeni kallutada.

No comments:

Post a Comment