Tuesday, March 17, 2009

Kalal...

10K garantii turna oli päris muhe iseenesest. Registreerus kokku 105, rebuysid väga rammusalt ei tehtud niiet kannatas mängida. Kahjuks seekord oli mul motivatsioonikriis, kuna nädalajagu üksi veedetud ööd said pühapäevaga läbi ning seetõttu langetasin suhteliselt kergekäeliselt otsuseid. Näiteks ca 15. minutil sain A2s buttonilt ja callisin. BB pani 2,5 kordse beti ja callisin. Flopis midaig seesugust, et 4 annaks auku rea. BB bettis poti ja ma lükkasin kõik sisse, arvasin, et tal mingi JJ või QQ. Viimane osutus tõeks ning mu 7 outi said turnil reaks tõmmatud. Jube donk lüke aga nagu ma mainsin, siis mõtted olid tõesti mujal. Igatahes tunni lõpuks oli mu stack 8k peal ja rank näitas 11. kohta. Rammusalt tehti addonne ning järgmise tunni alguses oli mu rank 25. Kusagil teise tunni keskel sai mu motivatsioon uuesti proovile pandud kui middle pos. sain QQ ning panin 2,5x beti. Mingi suurestackiga lükkas cutoffilt all in ja BB pani ka all in. Elu lihtsaim fold. Aga no äkki joppab? Sittagi! Vastasteks ilmselgelt AKs stackilt ja KK shortstackilt. Flopis A ja mina miski 60. väljas. Igatahes järgmisel turniiril kavatsen mängida, mitte auku asju tõmmata.

Esmaspäeval otsustasin netist puhata, kutsuti väikesele napsule ka. Poisid tahtsid pokkerit 1/2 blindidega pealevõtuka asemel taguda. 3 tunni jooksul mängisin 5 kätt - 4 korda sain AK ja 1 korra 10ned. Ning algsest 100st sai 350. Mäng mõttetu, kus mindi 4 kesi all in - ühel auku rida, teisel mastitõmme ja kahel flopatud set. Selliseid poisse võiks ikka rohkem olla, kes pokkerit lasevad nagu ruletti. Täna plaanis väike grindimine nl6s või 10s. Tra, tahaks boonuse lahti ära saada ja nahhui tõmmata sealt actionist. FT ma ka ära ei bluffind ja kõik 3 kontot pandi kinni - no puhaku jalga, tra rakei on nad minult rõvedalt saanud, mida nad hädaldavad. Aga homme on ju jälle cashi päev....

1 comment: