Friday, March 20, 2009

optilisega vint

Just seda mul hädasti tarvis oleks! Ja nimekirja nendest sendilaudade türadest. Olen proovinud kõigega - nii hea kui halvaga. Tight-Aggressive ja loose-aggressive ja tight-passive. No mine vittu, mitte miski ei aita nende irratsionaalsete mängurite vastu. Mitte miski, peale suitseva vindi ja täismantelkuul silmade vahele. Kui mul on 88, positsioon ja 3bet preflop, siis saan 3 callijat, flop madalam kui 8, auku reavõimalusegsa, suurim kaart 7. Kütan cbeti, saan 2 allinni auku reatõmbelt ja A7-lt. No mis ma teen? Panen maha? Kuda ma panen kui ma olen näind kuidas nad mängivad. Noh, 7 saab riverisse A kõrvale. Ja niivisii koguaeg. Kui luckbox ei tööta, siiis saab buyinne päris palju teha. Ilma töökorras luckboxita teiste turboga luckboxide vastu tundub sendikates aitavad loose-agressive mäng - teed kül mõned rebuyd, ent mingil hetkel kui lõpuks ka käsi on, makstakse kenasti välja. Tightina peaks ilmseslt sesse pikendama, sest AA tuleb ju kord miskisuguse 220 käe jooksul. Igatahes, arvan, et olen selle nädalaga kõvasti rohkem tiltcontrolli arendand, mis mudugi ei tähenda, et ma optilisega vindist loobuksin. Üldiselt aga kipub roll hävinema, olgugi, et olen suht vähe mängind - 4 tundi max see nädal.

Proovime siis mõned vead kirja panna:
*Kipun vb natuke palju tõmbeid ülie mängima - kui luckbox ei tööta, siis 8-9 oudiseid tõmbeid eriti tihti kokku ei tule.
*Betin ja cbetin liiga tihti ja lõpuni paugutan toppair-topkickeriga, kui sitaauk ikka otsustab oma oute taga ajada ja lauas on kasvõi vähimgi võimalus riveril, et midagi sai kokku tõmmatud, siis pole patt checkida ja foldida
* Käe range positsioonist on paigas aga oop on vb liiga loose - 44 võib 3betile ikka ilma sügava veendumuseta vahest maha panna preflop
*Unustan ära, et tegemist on enamasti eritüradega, kes muhvigi ei jaga ning aukutõmbega nööbid pahatihti sisse kütavad - annan vahest palju respecti ja samas!!!! Samas ei anna regularidele piisavalt...Tra, seal sitaaugus ei tööta ju tracker ka, ok vähemalt saab nõute kirjutada.

Tegin täna ühe pooleteist tunnise sessi ja avastasin jube laheda strateegia. Stiiliks tight agro ja räägid kõigile et oled nl1000 mees aga proovid aru saada mida te sitaaugud siin teete. Ja polegi enam vaja AKga pihta saada:D

Täna lubas pohmakas oma kontooras väikse cashi teha - ehk saab mu pokkerisoolikas seal veits sügatud, et võiks nende eritüradega edasi maadelda netis.

2 comments:

  1. oskan vaid lohutuseks öelda, et aukuostjateta oleksid need donktoad täiesti pointless.

    ReplyDelete
  2. muide triobetis tuleb bloggerite freeroll, vt täpsemalt ranka blogist.

    ReplyDelete